i has new · mina ja ise · sport

Väike sõber Polar

Ostsin endale kolm nädalat tagasi Polar M400 spordikella, mis ühtlasi aktiivsusmonitor. Kuidagi koperdasin kõige odavama pakkumise otsa, mille hinnast juhuste kokkulangemisel veel 10% alla sain. Martio arvas, et hea mõte oli kell sünnipäevakingituseks endale osta, mis ometi ei tähenda, et ma järjekordsest brokolist sel pidulikul päeval loobun, Martio.

Kell on valge, annab märku, kui arvab, et ma võiksin olla senisest kordades aktiivsem ja sunnib mind näiteks Tartust Tallinnasse roolides end rohkem liigutama. Mõnus. Aktiivsuse taseme valisin esialgu kõige lihtsama, enamikel päevadel olen selle täitnud. Jällegi, Kayla BBG kava tehes või ellipticalil tammudes on aktiivsuse täitmine kergem, jalad seinal raamatut lugedes keerulisem. Vanem vend hoiab silma peal, et aktiivsust kogu aeg juurde tiksuks. Et ma siis häbisse ei jääks..

Ühel õhtul näitas kell laste magama sättimise ajaks 122% aktiivsust ja selge see, et liigutada ma tol õhtul enam ennast ei saanud. Õhtu päästis Martio, kes kella omamata ja aktiivsust teadmata võis ennast liigutada. Hehhehehee..2016-03-17 14.40.28.jpg

Kommentaarium on avatud